Bieganie efekty

Bieganie efekty

Najlepsze efekty otrzymamy przy wykonywaniu odpowiednich treningów w połączeniu ze skuteczną, dopasowaną dietą. Bieganie również przynosi skuteczne rezultaty, jednak trzeba wiedzieć jak ćwiczyć, aby były one najlepsze. Podczas treningu należy utrzymać zakres tętna na poziomie około 70%, gdyż spalanie tłuszczu wtedy jest najbardziej efektywne. W walce ze zbędnymi kilogramami pomoże nam poranne bieganie przed śniadaniem, organizm pobiera wtedy energię z tłuszczy, stymuluje metabolizm, dzięki czemu posiłki przyjmowane w ciągu dnia są lepiej przyswajalne. Jeśli planujemy poranne bieganie, powinniśmy zjeść większą kolację, aby zapewnić organizmowi więcej energii na poranną aktywność. Oczywiście najlepsze efekty przynosi systematyczność, treningi 3-4 razy w tygodniu zagwarantują efekty widoczne już po 2 tygodniach. Jeśli zwykłe bieganie nie wystarcza, można zastosować bieganie interwałami, które pozwala na maksymalne spalanie tkanki tłuszczowej, polega na zmienianiu częstotliwości biegu, wystarczy 6-8 sprintów po około 20-30 sekund.



1 thought on “Bieganie efekty”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *